miercuri, 30 decembrie 2009

Sur les champs de Palaiseau...

Si cum un nour mangaie pamantul
In frigul noptii-asa purtat mi-e gandul
Cu fiece cuvant'ti descopar trupul...

Te simt aproap'...te-ascunzi de mine-n ceata
Ma cheama ochii tai...surasului dulceata
Pierdut pe camp te-astept Oh! dimineata
Sa vii sa ma aduci iarasi la viata...

Am I alone amid this mist ?
Sa fie doar un vis prea trist
A fi visat cand poti dormi
Cand sufletul a-ti linisti
Ai vrea poveste-a-se sfarsi...?

A shadow caught within the fog
Sa te ating nu vreau, nu pot...
Decat cu soapte-nvelite-noapte...

Si umbra asta ce se pierde-n nori
E tot ce-mi mai ramane-n zori
Cand sufletu-mi te-ascun'de sori...

Si daca a iubi
Inseamna doar sa tii
Un vis o viata ascuns de zi...

Si daca a iubi
Inseamna a nu mai sti
Ce vrei ce poti a fi...

Si daca a iubi
Te-arunca-n mari pustii...

Atunci pot spune c-a iubi
E tot ce vreau a mai simti...
...oricat de mult, oricat m-ar chinui...

Pe gat, pe buze-as scurge soapte mii
Asa cum scurg pe pagini poezii...

Saruturi ce s-ar stinge toate
Cand pielea ti-ar atinge-n noapte
Si s-ar evapora in soapte...
Plutind pe gat, pe sani, pe spate...

Si tot ce imi doresc uneori
E sa fi invatat a scrie poezii
'Nainte a fi aflat ce-nseamna a iubi...

'Cause making love would then just be
Cum si tu poa'visezi a fi
Cand noaptea-n brate stele tii
Si inima-ti le lasi a incalzi
Pierdut'-ai vrea'n'se mai opri
Si ziu'-ai vrea' nu mai sosi...

Just wishes lost among the stars...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu